نود و یکیها

تابلوی اعلانات بچه‌های معماری 91- دانشگاه هنر

نود و یکیها

تابلوی اعلانات بچه‌های معماری 91- دانشگاه هنر

نود و یکیها
آخرین نظرات

اطلاعیه شروع کلاسها

چهارشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۳۴ ق.ظ

سلام دوستان

پست قبلی محل دعوا تیکه پرانی شده بود متاسفانه. برای همین از کامنت گذاشتن در اون فضای متشنج خودداری کردم.

هدف از درج اون پست فقط اطلاع رسانی بود و نه چیز دیگه.

از اونجایی که حال و هوای نامناسبی ایجاد شده بود با اجازه دوستان پاکش کردم.

 

ببینید بچه ها جان

دانشجوهای عزیز

من (طهماسبی) اصلا اصراری بر تعطیلی کلاسها نداشته و ندارم

بهیچ عنوان هم سودی نمیبرم از این کار

براساس جو غالب در ف.ب و حرفایی که اونجا زده شد تصمیم غالب (و نه همگی) بچه ها این بوده که از بیست و ششم برن دانشگاه (متاسفانه)

وقتی اقای احدی از من میپرسه فردا همه میان یا نه؛ اگر بگم آره میان؛ فرداش استاد میاد و میبینه عملا جز چندنفر از بچه ها کسی نیست. و این کاملا به ضرر منه. پس وقتی میبینم غالب بچه ها نمیخوان بیان مجبورم (علیرغم میل باطنی خودم) به آقای احدی اطلاع بدم که استاد به امید کلاس نیاد دانشگاه.

خود من هم شنبه و هم چهارشنبه تو دانشگاه بودم ببینم کسی میاد یا نه که دیدم هیچکس از بچه ها نیومد.

شماها نمیدونین سر این تعطیل شدنها چقدر من اذیت میشم بنابراین ابدا میل باطنی به لغو کلاسها ندارم.

مطمئنم با خرد و هوشی که از شماها سراغ دارم شرایط منو درک میکنید. از اونهایی که مثل خودم نمیخواستن کلاسها لغو بشه به نوبه ی خودم عذرخواهی میکنم و بهشون این اطمینان رو میدم که تمام میل و رغبت من به برگزاری کلاسهاست.

از همگی هم خواهش میکنم آرامش و فضای مثبت رو برگردونن به کلاس. ما نه برای دعوا اینجاییم نه برای پیچوندن کلاس.

درخواستم ازتون اینه که این صحبتهارو بیخیال شید. فعلا مهم اینه که کلاسها از بیست و ششم شروع میشن و ما با تمام توان میریم کلاس و سعی میکنیم این کمبود یک هفته رو جبران کنیم. مسئله ی به این کوچکی نباید منجر به بروز اختلافات این چنینی بین بچه های فهیم و محترم آتلیه ما بشه.

 

لزومی به دعوا و ابراز خشونت مجدد یا مخالفت شدید غیر منطقی و حتی تیکه پرونی زیر این پست نیست

برای همتون ترم خوش و پر باری رو آرزو میکنم.

 

ارادتمند

ف.طهماسبی

  • پدرام رایان پور

نظرات (۷)

  • مونا وزیرپور
  • فک نمیکنم نیاز به توضیح باشه،چون ما و همه ی دوستان شما رو میشناسیم:-)باز هم ممنون . متشکر
  • محمدمهدی کاوه جبلی
  • دوست خوبم،فردین،ما همه تو رو میشناسیم و می دونیم که میلی به کنسل کردن کلاس نداری،اما به نظرم
    اولا که اصلا این سوال پرسیدن آقای احدی کار غلطیه وان شاالله با ایشون در هفته آینده صحبت می کنیم،چونکه طبق تقویم آموزشی ترم از ۱۹بهمن شروع میشه و تنها کسانی که این وسط ضرر میکنن ما دانشجوها هستیم.
    دوما فکر میکنم اگر در جواب آقای احدی میگفتی که نظر کل کلاس رو نمیدونی بهتر بود،

    ...واینکه اگر تعداد کمی در کلاس حاضر بشن اصلا به ضرر تو نیست.

    در ضمن وقتی تو وبلاگ اعلام شده که کلاس ها تعطیله این خیلی طبیعیه که تو دانشگاه دانشجویی نبینی.پس به نظرم این توجیه خوبی نمیتونه باشه.

    در کل برای زحمت هایی که برای کلاس میکشی تشکر میکنم و امیدوارم که انشاالله دیگه از این اتفاق ها نیفته.



  • محمد رضا نقی زاده
  • فردین دمت گرم  از اخلاقت ممنون
    از لطف و درک متقابل همه دوستان ممنونم.

    سلام دوستان

    بالاخره هرچه بوده گذشته اما حواستون باشه که دکتر  مستغنی اولین باره که توی این چند سال داره طرح 1 رو برگزار می کنه . این هم به خواهش دکتر کیانی بوده که گفته اینا 70 نفر هستند و بسیار هم ضعیف عمل می کنند(همگیمون) . بخاطر این موضوع مستغنی اومده تا بتونه همه گی رو به یک جایی برسونه . همین طور دکتر معظمی !

    این چند روز که به هر دلیلی همگی نرفتیم اونها (تمامی اساتدید!!!)رفتند و سر کلاس ما ها نبودیم ! خوب چه ما بی برنامه بودیم چه اونا مهم اینه که الان حتما وقتی بریم سر کلاس شدید ذهنیت بدی نسبت به دوره ی ما خواهند داشت . این ذهنیت هم در پروژه ی مهمی مثل طرح مطمئنن آثار خوبی نداره چرا که اطلاعاتی که در طرح یاد می گیریم تجربه ی این اساتید ه  نه فقط علمشون .

    وقتی هم ذهنیت بدی نسبت به ما داشته باشند مطمئنن به هیچ وجه اطلاعات جامع و تجربه ی کافیشون رو در اختیارمون نمی ذارن .

    پس من از همگی خواهش می کنم که از شروع هفته ، همه ی این بحث ها رو کنار بذارید و اگر هم اساتید به شدت ازمون انتقاد کردند( که حتما خواهند کرد ) لطفا جواب ندید و کل کل نکنیم . چون ما هنوز تکلیفمون با خودمون مشخص نیست . اگر این بحث ها رو جلو ی اونها هم ادامه بدیم دیگه اوضاع خیلی بد تر میشه . این دلخوری رو میشه بعد کلاس درست کرد ولی اگه سر کلاس ادامه بدیم خیلی بد میشه !

    پس لطفا خواهش می کنم همه ی دلخوری ها رو کنار بذاریم و هفته ی جدید رو با اتحاد شروع کنیم .

    ممنون از همگی دوستانی که همکاری می کنند

    با تشکر

  • فردین طهماسبی
  • بسیار ممنون از علیرضای عزیز
    با همه حرفات موافقم
    منتهی تنها مسئله ای که وجود داره آقای احدی گفتن که فقط اساتید طرح اومدن دانشگاه و بقیه اساتید کلا نیومدن. بنابراین ی خرده آبرو داریم هنوز! ;))
    امیدوارم مشکلی پیش نیاد برامون
    ایشالا که اساتید اگر هم برخوردی کنن، امیدوارم با قوت و شدت کارشونو شروع کنن و ما هم سعی کنیم نهایت استفاده رو از این استادا ببریم :)) که قطعا هم همینطوره.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی