نود و یکیها

تابلوی اعلانات بچه‌های معماری 91- دانشگاه هنر

نود و یکیها

تابلوی اعلانات بچه‌های معماری 91- دانشگاه هنر

نود و یکیها
آخرین نظرات

به پایان آمد این دفتر

يكشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۳، ۰۴:۴۳ ب.ظ

بچه ها سلام

تعطیلات خوش میگذره؟

آقای احدی امروزتماس گرفتند گفتن تا پایان سه شنبه فرصت داریم بریم ماکت و شیتای طرحو نگه داریم. گفتن روز چهارشنبه میخوان نظافت کنن. اگه چیزی مونده باشه میریزن دور.

لطفا به بقیه هم اطلاع بدید که در جریان قرار بگیرن

ممنون

  • پدرام رایان پور

نظرات (۴)

  • علیرضا هوشمندی
  • دوستان به منظور اینکه بعد از یک ترم بتونیم با کار های هم دیگه آشنا بشیم و اصلا این قسمت به نظرم مهم ترین بخش کاره لطفا کسانی که دوست دارن روی کارشون باهم بحث کنیم و یا توی نمایشگاهی که احتمال در روز های شروع مجدد دانشگاه برگزار خواهد شد کاراشون حضور داشته باشه لطفا در صورتی کاراشونو ببرن خونه که بتونن برگردونن. در غیر این صورت یک جایی توی دانشگاه پیدا کنن که تا ورود مجدد اونجا نگهشون بدارن .
    قول نمیدم اما اگه اتفاقی توی این چند روز اومدم ممکنه درب انجمن یا ... به عنوان انبار موقت برای این کار به روی همگان باز باشه ( البته با تردید ! بدون هماهنگی با دیگر اعضا !!!!)
  • علیرضا هوشمندی
  • ما توی وبلاگی که یک جور واسط کار های دانشجویان هنر و تهرانه هم با آغوشی باز برای نقد کار ها از کار هاتون حمایت می کنیم . اگر دوست داشتید که توی فضای مجازی هم این نقد ها باشه میتونی یه سر به وبلاگ زیر که نویسندش من و محمد علی هنردوست هست بزنید .
    اونجا به غیر از روند اصلی کار خودمون ، کار افرادی که بخوان از هر دانشگاه و هر جایی باشن آپ میشه و نقد میشه . اگر خواستید بفرستید که اونجا هم این روند رو داشته باشیم . به نظرم واقعا این قسمت کار مهم ترین قسمتشه . کی میدونه اون همه استاد نمیشه و استاد لطفا زمین اضافه کنید و لطفا کم کنید چجوری در واقعیت حل مساله شده . این جاست که اوج کار دیده میشه .

    منتظرتون هستیم

    http://maharchitecture.blog.ir/
    وبلاگ معماری ما
  • محمدمهدی باقری
  • با توجه به این که تعداد زیادی از نظرهای شما عزیزان گرامی برای دعوت سرباز صفر از بازدید یک مطلب وبتان می باشد ، سرباز صفر تصمیم گرفته است که با کمک و یاری و همکاری شما عزیزان وب نویس ، لینک و عنوان این مطالب ( که شما وب نویسان عزیز طی نظرات متعددی با دادن لینک به سرباز صفر معرفی می کنید )  را به همراه عنوان وب شما در قسمت مطالب دوستان قرار دهد تا عزیزان بیشتری بتوانند از مطالب شما عزیزان استفاده کنند.

    لذا از شما وب نویسان عزیز می خواهیم مطالبتان را در نظرات به سرباز صفر معرفی کنید.

    امیدوارم مرا در انجام این طرح یاری دهید.

    اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم

    التماس دعا
    در ضمن برای تبادل لینک آماده هستیم
    ما را لینک کنید و خبرمان کنید

    دوستان از سایت ما هم که در زمینه عمران و معماری هست دیدن کنید
     
    برای دیدن اینجا کلیک کنید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی