نود و یکیها

تابلوی اعلانات بچه‌های معماری 91- دانشگاه هنر

نود و یکیها

تابلوی اعلانات بچه‌های معماری 91- دانشگاه هنر

نود و یکیها
آخرین نظرات

آموزش پلاگین V-RAY اسکچاپ

پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۵۶ ب.ظ

سلام

اولا که پیروزی دکتر روحانی و تیم ملی رو تبریک میگم ;)

دوما که برای اینکه یه رندر خوب از کار های 3D مون تو اسکچاپ داشته باشیم نیاز به پلاگین V-Ray هست که در حد ساده رندر های خوبی رو میده. فایل آموزشی ای رو میزارم برای کسانی که می خواهند یاد بگیرند خوبه. (البته یکم سنگینه خودمم از 20 درصدش بیشتر استفاده نکردم) خود پلاگین رو هم میزارم که دانلود کنید اگر ندارید.

فایل آموزشی  دریافت

صفحه دانلود Vray همراه با استکچاپ 8  (پسورد فایل زیپ: www.vatandownload.com ):

برای کرک کردن vray بعد از نصب فایل VRFLServer2.xml را از پوشه کرک تو این مسیر کپی کنید:C:\ProgramData\ASGVIS\Licensing

فایل Cgauth.dll را هم تو این مسیر کپی کنید: C:\ProgramData\ASGVIS\VfS

(اگر تو C تون فولدر ProgramData ندارید از Folder Option تو کنترل پنل show hidden رو تیک بزنید)

هر کدوم از دوستان اگر در برنامه هایی که مربوط به معماری هست مواردی رو بلد هستن خیلی خوبه که بیان اینجا و سعی کنن هر بار یه سری چیزا رو یاد بدن که بقیه هم استفاده کنن. من هم سعی میکنم یه سری چیزای ساده که تو اسکتچاپ یاد گرفتم رو بگم، بقیه هم کمک کنند.

  • صائب کفایتی

نظرات (۹)

  • محمدرضا نقی زاده
  • استفاده بردیم
    (:
    پاسخ:
    ;)
    سلاموومن برنامه رو ریختم ولی وقتی میخاد اوپن کنه یه پیغام میده که یک کدی رو باید submit کنم ولی من کدی ندارم...:(
    واقعا ممنون خیلی بهش احتیاج داشتم
    سلام .ویری روی اسکچاپ 2013 کار نمیکنه .همه این مراحل هم رفتم ولی پلاگینش تو اسکچاپ نیست
    سلام. سیستم ما هم همین جور  مشکل رو داره سعید جان.
    اقا سلام من اسکیچ اپ 8 ریختم وی ری هم نصب کردم  تمامی مراحلو هم انجام دادم ولی وقتی اسکیچ اپ باز میکنم این پیام میاد                           you do not have a valid license file for v ray for sketch up please run license configuration wizard داداش چکار کنم
    خ خ خ خ خ خ خ خ ممنون از راهنمای تون
    خاستم دانلود کنم، کامنت بقیه دوستان رو که خوندم پشیمون شدم خخخخ
    سلام
    عالی بود استفاده کردیم ممنونم ازتون دوست عزیز
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی