نود و یکیها

تابلوی اعلانات بچه‌های معماری 91- دانشگاه هنر

نود و یکیها

تابلوی اعلانات بچه‌های معماری 91- دانشگاه هنر

نود و یکیها
آخرین نظرات

تحویل پایان ترم

دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۰۰ ب.ظ


سلام بچه ها

 

قبل از هرچیزی به فرزاد از صمیم قلبم تسلیت میگم و براش طلب صبر و آرامش میکنم

ایشالا غم آخرش باشه

 

حالا بریم سراغ وضعیت تحویلا

اولا:

تحویل پروژه مصالح ساعت 8تا 8:30 صبح روز چهارشنبه

جلوی درب دانشگاه هنر-پردیس ولیعصر

 

از هر گروه یه نفر بیاد پروژه شو تحویل بده کافیه.

 

اونجا اجالتا به من تحویل میدین، منم با استاد قرار میذارم  همون روز ی جا میبینمش بهش تحویل میدم

 درضمن تا اونجا ک من یادمه گفته رو سی دی تحویل بدیم بهش.

اگر اینجاشو اشتباه میکنم بهم بگید لطفا ک اصلاحش کنم.

 

 

دوما:

خیلیا درمورد کار هندسه و آشنایی ازم پرسیدن

من خودم اطلاع کاملی نداشتم اما با پیگیری از خانمها یکتاخواه و وزیرپور تونستم ته و توشو در بیارم.

برای هندسه همین کارای زیر رو انجام بدید، اگر هم احیانا مشکلی هم پیش اومد مسوولیتش با خودم.

 

مدارک تحویلی از ماکت سلف با مقیاس 1:100

پرسپکتیو 1 نقطه ای

پرسپکتیو 2 نقطه ای

ایزومتریک 1:100

پلان ابلیک و نما ابلیک 1:100

چهار نما با سایه 1:100

پلان هندسی بام با سایه 1:100

رنگ و راندو نمیخواد

 

بهمراه یک شیت بندی شامل پلان و پرسپکتیو و مقطع با راندو و رنگ و درخت و پرسناژ

 

موفق باشید

  • پدرام رایان پور

نظرات (۲۷)

سلام دوستان سجادم. فروزنده.

فردین جان همگی مطالبو گفتن ولی منم یه چیزایی به نظرم اومد که بگم.

تحویل هم باید سی دی باشه هم متن و پیپر داشته باشه. خوبه که واسه سیدی تون کاور و لیبل طراحی بکنین.

باید وساه پیپرمون طراحی جلد بکنیم و به قول خود استاد باید تحویل دانشجوی معماری، معماری باشه و با دانشجوی علوم قضایی که فقط یه طلق و شیرازه نباید باشه و باید طراحی بشه و الا گفت اصلا نگاهش نمی کنم.

گفت هم باید مقدمه داشته باشه هم پیشگفتار هم فهرست قشنگ داشته باشه. کلا گفت اگه همینجوری بردارین طلق و شیرازه کنین نیگا نمی کنم.

واسه سی دی هم گفت لازم نیست همه مطالبو توش بذارین و کافیه ایجاز داشته باشه اما باید خوشگلو مرتب باشه. اتورانی، پاورپوینتی چیزی باید داشته باشه. سی دی باید مخلص کلام متن رو خیلی خوشگل و مرتب بگه طوری که جذب متنش بشی.

ولی متن و پیپرتون باید کامل کامل باشه.

این حرفایی رو که زدم خود استاد چنیدین بار گفت و منم نوشتم و صداشم ضبط کردم.

میدونین دیگ سجاد فروزنده صداشم ضبط میکنه!!!!!

خیلی کاراییی که گفت حوصله و وقت میخواد اما خوب گفته اینجوری میخام دیگه.

یه چیزی دیگه هم گفت که اگه تحویلتون اسنطوری نباشه در واقع خیلی ضعیف باشه من نمره هم کم می کنم ازتون.

با تشکر و امید موفقیت و بیست گرفتن همگی مون تو این درس سه واحدی.

سجاد فروزنده

سجاد جو نده درس 2 واحدیه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • صائب کفایتی
  • با هم کلاسی موافقم D: ((:
  • یه همکلاسی دیگه!!
  • سجاد جان انقدر چرت نگو

    تو خوب

    تو درسخون

    تو باحال

     

    ما خنگ

    ما تنبل

    ما...

     

     

    ول کن توروقران

  • علیرضا هوشمندی
  • 1)والا ما هم سر کلاس بودیم!

    2)با هم کلاسی موافقم!

    اون چیزی که من یادمه، گفت تحویل CD فقط بخواطر اینه که هزینه ی پرینت رنگی نداشته باشیم همین!

     

    به هر حال ممنون از اطلاع رسانیت

  • علیرضا هوشمندی
  • در ضمن دوستان با هم دوس باشین!!!!!!!

     

    والا من از تخته کلاس آشنایی با مقدمات عکس گرفتم ولی ننوشته بود شیتی شامل پلان و پرسپکتیو و مقطع با راندو و رنگ و درخت و پرسناژ اینا هم بکشیم!!! فقط همون 6تا شیت پرسپکتیو و... بود. کسی میدونه باید بکشیم یا نه؟!!! :))
    تا اونجا که یادمه منم با سحر موافقم...هیچ شیتی قرار نبود تحویل بدیم..!
  • علیرضا هوشمندی
  • منظورتون اینه که برا آشنایی فقط یه ماکت ؟
    تحویل مصالح اجباری بود؟
    پاسخ:
    نه
  • همکلاسی / یه نفر / یه دوست/
  • همکلاسی / یه نفر / یه دوست

    خوب چرا اسم نمیذارین؟

    آخر این آشنایی چی شد؟باید شیت تحویل بدیم؟

     

    کسی شماره استاد رو داره؟! نمیشه زنگ بزنیم ازشون بپرسیم واسه آشنایی دقیق چی باید تحویل بدیم؟!! :)

    خوب واسه آشنایی دقیقا معلوم نیست که آدما باید چیکار کنن!

     

    بالاخره نتیجه چی شد باید شیت هم تحویل داد یا نه و اینکه این شیت باید شامل چی باشه چون هر چیزی که میشه براش کشیدو داریم برا هندسه تحویل میدیم/سوال دیگم اینه که برای طراحی سلف به جز محل تهیه ی غذا و سلف اساتید چیز دیگه ای هم گفتن در نظر بگیریم؟سلف پسرا و دخترا باید مجزا باشه یا نه.این سوالو از هر کس می پرسم یه چیزی می شنوم اگر کسی یادشه استاد چی گفته لطفا به دادم برسه...
    منم تا اونجایی که یادمه استاد در باره ی شیت آشنایی چیزی نگفت!
  • علیرضا هوشمندی
  • چیزی در مورد این که باید  سلف دخترا و پسرا جدا باشه یا نه نگفت . گفت هرجور  خودتون فک میکنید کارایی بهتره همون جور عمل کنید.همون طور که سر کلاس مدل بعضیا کامل مختلط و مدل بعضیا هر جور سلیقه ای توش رعایت شده بود. من همین یادمه حالا اگه بقیه چیزی میدونن بگن.
    دوستان برای آشنایی با مقدمات باید شیت شامل پلان، مقطع و پرسپکتیو تحویل بدیم.
    یه سوال: پرسپکتیوا رو باید رو برگه A3 بکشیم یا روی مقوا؟
    یه سوال دیگه: کارای در طول ترم رو که نباید بیاریم؟؟؟...
  • علیرضا هوشمندی
  • متاسفانه چیزی که یادمه اینه که گفت بیارین ، ولی بعدش دعوا شد ! !نمیدونم نتیجه دعوا چی شد !
    ممنون آقای هوشمندی

    اصلا تحویل آشنایی چندمه؟

  • امیرعلی چگینی
  • salam

    ye chizi ! ab'ade mokaaba bayad chanddar chand bashe baraye self ?!

    تحویل سلف چندمه؟
    خواهشنا برای توجیه دوستان از بچه های علوم قضایی مایه نزارید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی